چگونکی اخذ اقامت تحصیلی کانادا

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی همیشه سفر در دی ماه سال 1394 به مدیریت آقای نوید کسمائی در زمینه فروش بلیط چارتری داخلی و خارجی ، اخذ ویزا ، رزرو هتل در سراسر جهان و فروش تور داخلی و خارجی فعالیت خود را آغاز نمود .

چگونکی اخذ اقامت تحصیلی کانادا

۲۸ بازديد

​تور چابهار

چابهار بهشت گمشدهی ایران است؛ زیرا اغلب مردم برای دیدن زیباییهای کشور عموما به جنگلهای شمالی سفر میکنند. دریغ از اینکه این شهر نه تنها جاذبه های تاریخی و طبیعی زیادی را در دل خود جای داده؛ بلکه موقعیت بازرگانی بسیار خوبی دارد.

روستای تاریخی تیس, تالاب لیپار, کوه های مینیاتوری, سواحل بریس و ... از جاذبه های چابهار هستند که شما می توانید همراه با تور چابهار از این جاذبه ها بازدید نمایید.

چهابهار با دارا بودن شرایط آب و هوایی مطلوب در فصل زمستان از جمله گرم ترین مناطق کشور محسوب میشود و در فصل تابستان نیز در زمره خنکترین شهرهای گردشگری قرار میگیرد. از این رو تمام فصول زمان مناسبی برای سفر با تور چابهار هستند.

تور چابهار

تور هندوستان

هندوستان، سرزمین خدایان متعدد و هفتمین کشور پهناور جهان که لقب دومین کشور پر جمعیت دنیا را پس از چین به دوش میکشد. این کشور در جنوب قاره آسیا واقع شده است و از سه جهت با دریا و اقیانوس احاطه شده است. تور هند یکی از طلاییترین فرصتها برای بازدید از معروف ترین مکانهای مقدس و معنوی در دنیاست که سفری پربار و بسیار غنی را برایتان به همراه خواهد داشت.

درمورد بهترین زمان سفر همراه با تور هندوستان باید توجه داشته باشید که در نقاط مختلف هند آب و هواهای بسیار گوناگونی وجود داشته و بهترین زمان سفر به هند کاملا به مقصد شما بستگی دارد.

تور شیراز

شیراز شهر پر آوازه ای است که با زیباییهای بی نظیر نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان مورد توجه قرار دارد. شیراز به غیر از جاذبه های طبیعی و تاریخی باشکوهی که دارد این روزها هتل ها و رستورانهای مدرن و گردشگاه های متعددی را در خود جای داده است. بنابراین اگر بار اول است که می خواهید به شیراز بروید؛ تور شیراز می تواند انتخابی باشد تا بتوانید شیراز را آنطور که باید ببینید.

همراه با تور شیراز می توانید از تخت جمشید, مسجد صورتی, خانه سعادت, باغ ارم, ارگ کریم خان و جاذبه های دیگر این شهر بازدید نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو تور شیراز با کارشناسان همیشه سفر در ارتباط باشید.

تور شیراز

اخذ اقامت ترکیه

ترکیه کشوری پهناور است که بخشی از آن در قاره آسیا و بخشی از آن در قاره اروپا قرار گرفته است. از نظر شرایط اقلیمی، ترکیه در مجموع کشوری سرسبز و معتدل است. هر ساله، ایرانیهای بیشتری به سمت کشور ترکیه جذب میشوند. به عبارت دیگر، این روزها، ترکیه به اولین مقصد مهاجرتی ما ایرانیان تبدیل شده است.

روش های اخذ اقامت ترکیه عبارتند از:

  • اقامت ترکیه از طریق خرید ملک
  • اقامت ترکیه از طریق ازدواج
  • اقامت ترکیه از طریق سرمایه گذاری
  • اقامت ترکیه از طریق ثبت شرکت
  • و...

جهت کسب اطلاعات بیشتر از چگونگی اخذ اقامت ترکیه به سایت همیشه سفر مراجعه نمایید.

اقامت تحصیلی کانادا

کانادا جزو هشت کشور برتر جهان از نظر اقتصادی و صنعتی است.همچنین اختصاص بودجه بالا برای سیستم آموزشی باعث شده تا سطح کیفی تحصیلات در این کشور بالا باشد. تحصیل در کانادا یکی از روش های مهاجرت به کشور کانادا است. معلمان و اساتید آموزشی این کشور بسیار آموزش دیده و ماهر بوده و دیدگاه های علمی به روزی را در کلاس های درس آموزش می دهند.

مزایای تحصیل در کانادا

دانشجویان در کانادا این مزیت را دارند که می توانند هنگام تحصیل کار کنند.

در مقایسه با سایر کشورها، مواردی مانند میزان شهریه برای دانشجویان بین المللی، شرایط خوابگاه و سایر هزینه های زندگی در کانادا مرقون به صرفه تر است.

جهت دریافت مشاوره و راهنمایی اخذ اقامت تحصیلی کانادا با مشاوران ما در ارتباط باشید.

اقامت تحصیلی کانادا

اخذ اقامت اوکراین

اخذ اقامت اوکراین از هر طریقی محدودیت سنی ندارد و شما در هر سن و سالی که باشید میتوانید به اوکراین مهاجرت نمایید. شرایط عمومی اخذ اقامت اوکراین که برای تمامی کشورها مورد نیاز است، داشتن صحت و سلامت پزشکی و همچنین داشتن گواهی عدم سوء پیشینه است.
پس از ۵ سال زندگی در اوکراین و اقامت موقت در این کشور، به اقامت دائم اوکراین و پس از ۵ سال اقامت دائم و متوالی در این کشور، به پاسپورت معتبر اوکراین دست خواهید یافت.

تحصیل در اوکراین

تحصیل در پیشرفتهترین کشورها و برترین دانشگاههای جهان آرزوی هر دانشجویی است. کشور اوکراین، با ارائه آموزش استاندارد و شهریه مناسب، به مقصد پرطرفدار دانشجویان بین المللی تبدیل شده است. تحصیل در دانشگاه های اوکراین نیازمند شرکت در دوره آمادگی قبل از ورود به دانشگاه است. این دوره آموزشی که پاتفک (یا پادفک) نام دارد، به زبانهای تدریس در دانشگاههای اوکراین یعنی زبان روسی و زبان انگلیسی برگزار میشود. در تمامی طول دوره تحصیل در اوکراین خدمات و تسهیلات بیمه دانشجویی به صورت رایگان در اختیار دانشجویان بینالمللی قرار میگیرد.

تحصیل در اوکراین

اقامت و پاسپورت دومینیکا

دومینیکا که با سواحل شنی بکر، هکتارها جنگل های بارانی استوایی دست نخورده، و برخی از بهترین تفریحات جزیره مانند پیاده روی در جنگل ها و غواصی در دریای کارائیب به عنوان گنجینه طبیعی کارائیب شهرت بین المللی دارد، یکی از محبوبترین مقاصد برای گردشگران است که ارزش منحصربفردی به برنامه اخذ شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه گذاری می دهد.
یکی از آسان ترین راه ها جهت مهاجرت، دریافت پاسپورت و اقامت دومینیکا است که امکان سفر بدون نیاز به اخذ ویزا به کشور جهان را فراهم می نماید. یکی از نکات جالب توجه برای متقاضیان دریافت تابعیت و پاسپورت دومینیکا عدم نیاز به دانستن زبان و یا حتی حضور فیزیکی در این کشور است.

تور جام جهانی قطر

جام جهانی 2022 یک رقابت بزرگ در فوتبال جهان است که این بار در خاورمیانه برگزار خواهد شد. حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر ۲۰۲۲ یکی از شگفت انگیزترین اخبار سال ۱۴۰۰ بود.
در بین تمام تورهای جام جهانی قطر که شرکت های گردشگری ارائه می نمایند، پیدا نمودن مناسب ترین تور جام جهانی اهمیت بسیار زیادی دارد. تور جام جهانی قطر باید به گونه ای باشد که هزینه سفر و اقامت قطر اقتصادی باشد. همیشه سفر، سفر ارزان و اقتصادی به قطر برای بازیهای جام جهانی را با ارائه بهترین امکانات و خدمات برای شما عزیزان فراهم کرده است.

تور جام جهانی قطر

ویزای چین

چین یکی از کشورهای شرق آسیا است که تاریخ و تمدنی کهن دارد. چین بواسطه جاذبه های گردشگری اش، فرصت های تجاری و بازرگانی اش و همچنین نمایشگاه های متعددی که در شهرهای مختلف آن برگزار می گردد، سالانه مردم زیادی از ایران را به سمت خود می کشاند. برای دریافت ویزای چین نیازی به گرفتن وقت سفارت ندارید. ویزای توریستی چین در ۳ نوع عادی، فوری و خیلی فوری اعطا میشود. شرط دریافت ویزای توریستی چین فقط تمکن مالی میباشد و هیچ سختگیری خاصی برای اعطای ویزای چین وجود ندارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.