چرا همه به دنبال رزرو تور بالی هستند؟

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی همیشه سفر در دی ماه سال 1394 به مدیریت آقای نوید کسمائی در زمینه فروش بلیط چارتری داخلی و خارجی ، اخذ ویزا ، رزرو هتل در سراسر جهان و فروش تور داخلی و خارجی فعالیت خود را آغاز نمود .

چرا همه به دنبال رزرو تور بالی هستند؟

۲۱ بازديد

اندونزی یکی از مقصدهای محبوب آسیایی در حوزه گردشگری است که عمده محبوبیت خود را مرهون طبیعت بکر متشکل از جزیرهها و سواحل زیبا است. اندونزی بخصوص جزیره بالی از چند سال گذشته، به عنوان یک مقصد توریستی مورد استقبال ایرانیان قرار گرفت. هر ساله گردشگران بسیاری با شرکت در تور بالی یک سفر رویایی و به یاد ماندنی برای خود رقم میزنند.

تور بالی

انواع ویزای بالی از نظر نوع صدور

1- ویزای فرودگاهی: ویزای فرودگاهی بالی در بدو ورود مسافر به یکی از فرودگاههای کشور اندونزی، به صورت مُهر برای مسافر بر روی پاسپورتش درج خواهد شد. لیست کشورهایی که ویزای «آن ارایول» یا VOA اندونزی برایشان صادر میگردد. 2- ویزای معمولی: ویزای بالی برای بعضی کشورها از جمله ایران به صورت فرودگاهی صادر نمیشود و مسافرانی که میخواهند به اندونزی سفر کنند باید از قبل و از طریق سفارت و یا همیشه سفر نسبت به اخذ ویزا اقدام نمایند.

چرا باید اقامت ترکیه را دریافت کنیم؟

ترکیه یک کشور در حال توسعه آسیایی و اروپایی است که در سال های اخیر از طریق صنعت فلیم و سینمای خود، صنعت گردشگری و توریستی کشور خود را تبلیغ و توسعه دهد. ترکیه کشوری با حکومت اسلامی اما قانون مردمسالار و آزاد است.این کشور زیبا ودیدنی، اقتصاد در حال رشدی دارد، به همین دلیل سالانه مهاجرانی زیادی به مقصد ترکیه مهاجرت می کنند و به دنیال اخذ اقامت ترکیه هستند.دریافت اقامت ترکیه مشروط به شرایطی است که متاقاضیان باید این شرایط را داشته باشند.اقامت ترکیه به دو نوع کوتاه مدت و بلند دسته بندی می شود که راههای گرفتن اقامت ترکیه از نظر هزینه، مدت زمان و سرعت اخذ اقامت با هم متفاوت است.

اخذ اقامت ترکیه

مزایای اخذ اقامت دومینیکا

دومینیکا یک کشور اروپایی در نزدیکی نیوزلند و انگلیس است. این کشور کوچک دارای پاسپورت و اقامت معتبری می باشد، در واقع شما با اخذ اقامت دومینیکا، براحتی می توانید به همه کشورهای اروپایی سفر نمایید، شرایط اخذ اقامت دومنیکا نسبت به دیگر کشورهای اروپایی آسانتر می باشد. شما با دریافت اقامت 3 ساله دومینیکا، می تواید پاسپورت دومینیکا را نیز دریافت نمایید و یک شهروند دومینیکا به حساب می آیید. بعد از دریافت اقامت دومینیکا شما از تمام مزایا از جمله: حق تحصیل، کار، خرید ملک ، ماشین و... برخوردار خواهید بود.

چگونگی اخذ اقامت اوکراین

کشور اوکراین یک کشور خودکفا و پیشرفته در اروپای شرقی است، همانطور که می دانید این کشور قصد پیوستن به اتحادیه اروپا را داشت، اما کشور روسیه با این اقدام اکراین مخالفت کرد و این کشور را تهدید به جنگ نمود، اما اکراین زیر بار حرف زور روسیه رفت و نشست های خود با کشورهای اروپایی را آغاز نمود تا اینکه روسیه به اوکراین حمله کرد و اکنون نزدیک به یک سال از جنک روسیه و اوکراین میگذرد اما هنوز پیروز جنگ مشخص نشده است. اما باید بگوییم کشوراوکراین قبل از جنگ یک کشور با مردمان شاد و زیبا بود که جاذبه های گردشگری و تاریخی زیادی داشت، همچنین شرایط و هزینه های زندگی در این کشور بسیار پایین بود، چون اوکراین دارای اقتصادی نسبتارو به رشدی بود، به همین دلیل سالانه افرادی زیادی از کشورهایی آسیا و آفریقا و اروپا به این کشور مهاجرت می کردند و به دنبال اخذ اقامت اکراین بودند. دریافت ویزای اوکراین نیز متقاضیان زیادی بود و افرادی زیادی به اوکراین سفر می کردند.

اخذ اقامت اکراین

تماشایی لذت بخش مسابقات جام جهانی قطر با تورجام جهانی قطر2022

جام جهانی فوتبال بزرگ ترین و پرطرفداران رویداد ورزشی دنیا در سال 2022 به همسایگی ایران آمده است و برای اولین در خاورمیانه و کشور قطر برگزار خواهد شد. با شروع سال 2022، طرفداران فوتبال بیش از هر زمان دیگری در تب و تاب بازی های جام جهانی قطر 2022 هستند و برنامه ریزی برای خرید بلیط و حضور در ورزشگاه ها برای دیدن این بازی ها را از روزهای آغازین ، شروع کردهاند. هواداران ایرانی نیز در این دوره با توجه به حضور تیم ملی ایران و نزدیکی میزبان، خود را آماده میکنند تا در استادیومهای قطر از تیم ملی حمایت کنند.

قیمت تورجام جهانی2022 قطرچند است؟

قیمت تورهای جام جهانی قطر با توجه به نوع پرواز، نوع اقامت، طول اقامت متفاوت خواهد بود. یکی از اقتصادی ترین و بهینه ترین پکیج های تورجام جهانی شامل اقامت در هتلهایی متنوع با پرواز مستقیم تهران به دوحه را میتوانید در همیشه سفر تهیه کنید.

شرایط و مدارک و هزینه های دریافت ویزای هند

هند یکی از کشورهای پرجمعیت دنیا شناخته میشود که از لحاظ فرهنگ و قدمت همتا ندارد. آثارهای باستانی مهم و باارزشی در این کشور وجود دارند که سالانه توریستان و مسافران زیادی را مجذوب خود میکنند. تمام این عوامل باعث میشود دریافت ویزای هند یکی از خواستههای پر رنگ بسیاری از مردم از جمله ایرانیان باشد.

انواع ویزای هند

کلیه افرادی که قصد سفر به هند را دارند، باید با توجه به هدف سفر برای دریافت یکی از ویزاهای زیر اقدام کنند:

  • ویزای توریستی
  • ویزای تحصیلی (ویژه مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد)
  • ویزای تجاری
  • ویزای تحقیقاتی (تحصیل در مقطع دکتری)
  • ویزای شرکت در کنفرانس، سمینار و
  • ویزای پزشکی و همراه بیمار
  • ویزای کار
  • ویزای ورزشی/ ویزای ویژه افرادی با شهروندان هندی ازدواج کردهاند

سفر به شهر پررمزوراز شیراز با ارزانترین تور شیراز

شهر شیراز که در استان فارس واقع شده و مرکز این استان است، یکی از اصلیترین شهرهای توریستی و گردشگری ایران به حساب میآید و سالانه گردشگران داخلی و خارجی زیادی را به خود جذب میکند. شیراز به دلیل وجود آرامگاه سعدی و حافظ در این شهر به مهد شعر و ادب پارسی شهرت یافته است و هر ساله گردشگران زیادی برای بازدید از جاهای دیدنی شیراز و مکانهای تاریخی آن مانند پاسارگاد، تخت جمشید و... به این شهر سفر میکنند.

قیمت تور شیراز

عوامل زیادی بر قیمت تمام شده تور شیراز تاثیر گذار می باشند که از مهم ترین آن ها می توان به وسیله سفر، زمان سفر، نوع اقامتگاه و تعداد روزهای سفر اشاره نمود.

بهترین زمان سفربه شیراز

از نظر آب و هوایی، فصل بهار، خصوصا اردیبهشت ماه که هوای شهر معتدل و بهشتی می شود، بهترین زمان برای سفر به شیراز می باشند. در این فصل عطر مست کننده بهار نارنج از گوشه و کنار شهر به مشام میرسد و باغهای زیبای شیراز بیش از هر زمان دیگری حال و هوایی بهشتی پیدا میکنند. از نظر قیمت نیز، از اواخر خرداد تا نیمه شهریور که هوای شهر گرم و آفتابی می شود، از تعداد مسافران شهر نیز کاسته می شود. لذا مراکز اقامتی و گردشگری شهر، خدمات خود را با تخفیفات استثنایی عرضه می کنند.

تورچابهار شما را به شهر همیشه بهار می برد!

برای رفع خستگی زندگی روزمره هیچ چیزی بهتر از مسافرت به انسان کمک نمی کند. حال اگر برای این سفر، تور چابهار را انتخاب کنید؛ عالی می شود. چابهار که به عنوان سرزمین رستم و زال نیز شناخته شده در کنار بندر هخامنشی تیس و دریای مکران در استان سیستان و بلوچستان واقع شده است. این بندر تنها بندر اقیانوسی ایران بوده که در چهار فصل، هوایی بهاری داشته و به سرزمین چهار بهار یا چابهار معروف گشته است. جذابیتهای چابهار، این شهر جنوبی ایران آنقدر زیبا و هیجانانگیز هستند که بدون شک تمامی مسافران در تور چابهار علاقه خواهند داشت که از آنها دیدن کنند. کوه های مریخی، تالاب لیپار، جنگل حرا، گل فشان، روستای درک و ... از معروف ترین جاذبه های چابهار می باشد.

قیمت تور چابهار

عوامل مختلفی در قیمت تور چابهار موثر است. به عنوان مثال تعداد روزهایی که در سفر هستید، وسیله ای که با آن مسافت را طی می کنید، هتلی که در آن اقامت دارید و تاریخ مسافرت می تواند در قیمت ها تاثیرگذار باشند. از بهترین هتل های چابهار جهت اقامتی راحت می توان به هتل لیپار چابهار، هتل لاله چابهار، هتل آذین چابهار، هتل فردوس چابهار و ... اشاره نمود. جهت رزرو هتل چابهار با بهترین امکانات به سایت همیشه سفر مراجعه نمایید.

تور چابهار

گشت و گذار در صخره های مرجانی جزیره قشم با بهترین تور قشم

جزیره ی زیبای قشم در استان هرمزگان واقع شده است و همچنین یکی از مقاصد توریستی برای سپری کردن تعطیلات زمستانی نزد ایرانیان به شمار می آید. این جزیره هر ساله از مهمانان و گردشگرانی که از سراسر نقاط ایران به قشم سفر می کنند، استقبال می کند. در این جزیره، جاذبههای طبیعی بسیار بینظیر و صد البته عجیبی وجود دارند که باعث شدهاند تور قشم به یک تور خاطرهانگیز و فراموش نشدنی تبدیل شود.

بهترین فصل سفر به قشم

فصل زمستان به علاوه اواخر فصل پاییز و همین طور اوایل فروردین به عنوان بهترین زمان سفر به قشم شناخته می شوند. شما در این زمان از سال می توانید از آب و هوای مطبوع تری در قشم بهره ببرید و گشت و گذار آسوده تری را در این جزیره تجربه کنید. قشم را جزیره عجایب هفت گانه مینامند، پس باید انتظار دیدن عجایبی را داشته باشید. غار خربس، چاه کوه، دره ستاره ها، جزیره ناز و... از بهترین جاذبه های قشم می باشد که می توانید همراه با تور قشم از آن ها بازدید نمایید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.