هزینه سفری به یاد ماندنی به چابهار با تور همیشه سفر

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی همیشه سفر در دی ماه سال 1394 به مدیریت آقای نوید کسمائی در زمینه فروش بلیط چارتری داخلی و خارجی ، اخذ ویزا ، رزرو هتل در سراسر جهان و فروش تور داخلی و خارجی فعالیت خود را آغاز نمود .

هزینه سفری به یاد ماندنی به چابهار با تور همیشه سفر

۱۵۳ بازديد

تور چابهار یکی از محبوب ترین تورها است. چابهار دارای طولانی ترین مسافت بین شهری است. اگر از تهران بخواهید به چابهار بروید می توانید به دو صورت زمینی با قطار و هوایی با هواپیما سفر کنید. تور چابهار معمولا به صورت 2 شب و 3 شب و 4 شب برگزار می شود که در طی آن مدت می توانید جاذبه های گردشگری چابهار را ببینید. در تور چابهار می توانید از صنایع دستی و غذاهای خوشمزه آن برای خود تهیه کنید و سوغات ببرید. چابهار دارای بازارهای بزرگی است که با هر بودجه ای می توانید خرید کنید.

معرفی تور چابهار

تور چابهار توسط آژانس های گردشگری بسیاری انجام می شود. در این تور به بازدید از جاذبه های دیدنی پرداخته می شود. در تور چابهار می توان با فرهنگ و اقلیم مردم آشنا شد. این تور در فصل های مختلف انجام می شود. تور چابهار توسط آژانس ها با توجه به امکاناتی که اغلب آژانس ها ارائه می دهند، می تواند تضمین کننده رفاه و راحتی شما حین سفر باشد. چرا که محل اقامت و هتل، ترانسفرها، پذیرایی، استقبال فرودگاهی، بازدید از مناطق، سرویس حمل و نقل توسط آژانس های مجری هماهنگ می شوند و نیازی به اتلافی وقت نخواهید داشت و می توانید به راحتی از سفر خود لذت ببرید.

معرفی شهر چابهار

هتل های چابهار با هر بودجه ای پذیرای مهمانان هستند و می توانید به مدت حداقل 2 شب در آنجا اقامت گزینید. هتل های چابهار امکانات رفاهی مناسبی دارد. با رفتن به شهر بندری چابهار تجربه خوبی در خصوص اقلیم گرم و این بندر تجاری گردشگری کسب خواهید کرد. در چابهار پوشش گیاهی بسیار جالبی وجود دارد که تاثیر خوبی بر آب و هوای مناطق اطراف دارد و زیبایی های فراوانی ایجاد کرده است.

منظور از تور مسافرتی چیست و شامل چه چیزهایی می شود؟

بر اساس تعریفی که سازمان جهانی جهانگردی بیان می دارد، تور به یک سفر از قبل تعیین شده گفته می شود که توسط یک آژانس و شرکت های خدمات مسافرتی با نظارت مدیران تورها همراه با یک راهنمای تور، در اختیار فرد مسافر و متقاضی قرار داده می شود. به عبارت دیگر می توان گفت که تور یک سفر برنامه ریزی شده است که از مبدائی مشخص شروع شده و با برنامه های گردشگری مانند انواع بازدیدها و تفریحات و خرید در مقصد ادامه می یابد و بعد از مدتی معلوم، گردشگران مجددا به مبدأ باز می گردند. این تور اگر در یک شهر یا کشور دیگری باشد، نباید کمتر از 24 ساعت و بیشتر از یک سال باشد. برخی تورهای داخل شهری چون در همان شهر می باشد در یک روز به اتمام می رسد.تورهای مسافرتی ارائه دهنده خدماتی مانند اخذ بلیط، مشخص و رزرو کردن هتل و محل اقامت،راهنما و برنامه سفر، بیمه مسافرتی ترانسفر از فرودگاه به هتل و بالعکس و ... می باشد.

گشت و گذاری کوتاه در چابهار

چابهار یا چاه بهار یا چهار بهار یکی از شهرهای جنوب شرقی استان سیستان و بلوچستان است. این شهر چون در طول سال به علت مجاورت با اقیانوس هند و در مسیر بادهای موسمی بودن، دارای آب وهوایی معتدل و بهاری در طول سال است برای همین هم آن را چابهار یا چهار بهار می نامند. چابهار را به عنوان منطقه آزاد تجاری و بازرگانی هم می شناسند و وجه تمایزی که با شهرهای بندری دیگر ایران دارد این است که تنها بندر اقیانوسی ایران است که در کرانه های دریای مکران و اقیانوس هند واقع شده است از این رو دارای اسکله هایی است که کشتی های اقیانوس پیما در آنجا پهلو می گیرند.شاید تصور شود که چابهار به دلیل اینکه یک منطقه آزاد تجاری است، جاذبه گردشگری خاصی نداشته باشد، اما باید گفت این بندر کوچک هم دارای جاذبه های طبیعی و تاریخی در خور توجهی است که آن را به یک منطقه گردشگری هم تبدیل کرده است.

گردش در چابهار

تور مسافرتی چابهار و قیمت آن

چابهار همانطور که صحبت آن شد، دارای جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیاری است که می تواند به عنوان یک منطقه گردشگری خاص تلقی شود. شاید بتوان گفت اولین موردی که افراد را به تور چابهار می کشاند دیدن سواحل اقیانوس زیبا با چشم اندازی فوق العاده می باشد. این سواحل بسیار زیبا و خیره کننده هستند و می توانید صخره های بزرگ و زیبایی را در کنار ساحل نظاره گر باشید. گذشته از آن در شب های پاییز و زمستان با پدیده شب تاب دریایی می توانید شبی فوق العاده زیبا را تجربه کنید. در بین دشت کهیر و تنگ شما می توانید سه تپه آتشفشانی را ببینید که یکی از آنها فعال است و گل سرد طوسی رنگی از خود تراوش می کند.

تالاب لیپار یکی دیگر از جاذبه های طبیعی چابهار می باشد که شامل انواع بوته ها و درخچه ها گز و کلیر و چش منطقه ای است. علاوه بر این پوشش گیاهی پرندگانی مانند فلامینگو، انواع حواصیل، طاووسک، باقرقره، عقاب شتی و ... هم در این منطقه زیست می کنند. همچنین در شهر چابهار شما می توانید از قلعه های تیس، پیروز گت، بلوچ گت، قلعه انوشیروان سنگان، قلعه باتل و ... دیدن نمایید. و بسیاری جاذبه های دیگر که فقط با سفر به این منطقه می توانید از آنها دیدن نمایید.

دیدنی های چابهار

برای بهره مندی هر چه بیشتر از سفر به چابهار پیشنهاد می شود که با تور مسافرتی همراه با راهنما سفر خود را آغاز نمایید. قیمت تورچابهار را می توانید به راحتی از شرکت های مسافرتی دریافت نمایید و هر قیمت تور مسافرتی که برای شما مناسب تر بود را انتخاب نمایید زیرا گستره این قیمت ها زیاد بوده و بر حسب نوع امکاناتی که ارائه می شود این قیمت تور مسافرتی متفاوت می باشد.

هزینه تور چابهار

قیمت تور چابهار با توجه به اینکه در چه روزی قصد سفر دارید و آژانس مسافرتی شما چه هتلی را رزرو می کند متفاوت است. برخی از آژانس های گردشگری تورهای لحظه آخری خود را در سایت به فروش می رسانند. این تورهای لحظه آخری دارای قیمت کمتری هستند و اغِلب دارای تخفیفات 20 تا 40 درصد می باشد. قیمت تور چابهار اغلب از 1.000.000 تومان شروع می شود که به مدت 3 شب می باشد.

قیمت تور چابهار

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.