تور شیراز و چابهار همیشه سفر

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی همیشه سفر در دی ماه سال 1394 به مدیریت آقای نوید کسمائی در زمینه فروش بلیط چارتری داخلی و خارجی ، اخذ ویزا ، رزرو هتل در سراسر جهان و فروش تور داخلی و خارجی فعالیت خود را آغاز نمود .

تور شیراز و چابهار همیشه سفر

۱۴۷ بازديد

قیمت تور مسافرتی شیراز و چابهار

در طول سال مسافران زیادی به منظور گشت و گذار به شهرها و کشورهای مختلف سفر می کنند. برخی شخصا به سفر می روند و عده ای در قالب تورهای مسافرتی عازم سفر می شوند. یکی از نکاتی که در مورد تور مسافرتی حائز اهمیت است، قیمت تور مسافرتی است تا افراد بتوانند مناسب ترین قیمت را همراه با امکانات مناسب دریافت نمایند. در ادامه برای آشنایی بیشتر با تورهای مسافرتی و نحوه دریافت قیمت های آنها بیشتر صحبت خواهد شد و اختصاصا در اینجا در مورد قیمت تور مسافرتی شیراز و چابهار اطلاعاتی را کسب می نمایید.

قیمت تور شیراز و چابهار

منظور از تور مسافرتی چیست و شامل چه چیزهایی می شود؟

بر اساس تعریفی که سازمان جهانی جهانگردی بیان می دارد، تور به یک سفر از قبل تعیین شده گفته می شود که توسط یک آژانس و شرکت های خدمات مسافرتی با نظارت مدیران تورها همراه با یک راهنمای تور، در اختیار فرد مسافر و متقاضی قرار داده می شود. به عبارت دیگر می توان گفت که تور یک سفر برنامه ریزی شده است که از مبدائی مشخص شروع شده و با برنامه های گردشگری مانند انواع بازدیدها و تفریحات و خرید در مقصد ادامه می یابد و بعد از مدتی معلوم، گردشگران مجددا به مبدأ باز می گردند. این تور اگر در یک شهر یا کشور دیگری باشد، نباید کمتر از 24 ساعت و بیشتر از یک سال باشد. برخی تورهای داخل شهری چون در همان شهر می باشد در یک روز به اتمام می رسد.

تورهای مسافرتی ارائه دهنده خدماتی مانند اخذ بلیط، مشخص و رزرو کردن هتل و محل اقامت،راهنما و برنامه سفر، بیمه مسافرتی ترانسفر از فرودگاه به هتل و بالعکس و ... می باشد.

گردش مختصری در شیراز

زمانی که نام شیراز به گوش ما می رسد، یاد شاعران به نام ایران یعنی حافظ و سعدی در ذهن ما تداعی می شود و ابیاتی از شعرهای آنان را زمزمه می کنیم، خوشا شیراز و وضع بی مثالش ... از طرفی با شنیدن نام شیراز به یاد عظمت و معماری منحصر به فرد تخت جمشید میفتیم که بسیار در نزد ایرانیان حائز اهمیت می باشد و نمی شود به شیراز سفر کرد اما از این شکوه هنر ایرانی بازدید نکرد. شیراز یکی از شهرهای بزرگ و مهم ایران و مرکز استان فارس می باشد. شیراز به واسطه اینکه در منطقه کوهستانی زاگرس واقع شده است دارای آب و هوایی معتدل و دلکش بخصوص در فصل بهار می باشد از این رو این فصل و ماه اردیبهشت را مخصوص شیراز می دانند و مسافران بسیاری را به سمت خود می کشاند. شهر شیراز و استان فارس دارای جاذبه های گردشگری تاریخی و طبیعی و مذهبی بسیاری می باشد که باید از آنها دیدن کرد تا با بخش عظیمی از تاریخ ایران آشنا شد.

قیمت تور مسافرتی شیراز

همانطور که گفته شده، شیراز دارای جاذبه های گردشگری تاریخی و طبیعی بسیاری می باشد. از جاذبه های گردشگری شهر شیراز می توان به تخت جمشید، آرامگاه حافظ و سعدی، باغ جهان نما، باغ ارم، باغ دلگشا، عمارت باغ نشاط، قصر ابونصر، قلعه کک ها، آبشار کوهمره سرخی، پارک ملی بمو، باغ پرندگان،گردشگاه آتشکده، گردشگاه چشمه سلمانی، شاهچراغ و بسیاری موارد دیگر اشاره داشت که در اینجا برخی از آنها بیان شد. شما می توانید برای بهره مندی از تمامی این جاذبه ها و کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها در کنار داشتن سفری آرام و بی دغدغه در قالب تور مسافرتی شیراز به این شهر سفر کنید و بهترین استفاده را ببرید.

تور شیراز

برای دریافت قیمت تور مسافرتی شیراز با توجه به نوع آژانس مسافرتی که انتخاب می کنید و همچنین نوع تور که گروهی باشد و یا انفرادی و مدت زمانی که تعریف می شود برای آن، می توانید قیمت تور مسافرتی متفاوتی را دریافت نمایید و هر کدام را که برای شما مناسب بود انتخاب نمایید.

گشت و گذاری کوتاه در چابهار

چابهار یا چاه بهار یا چهار بهار یکی از شهرهای جنوب شرقی استان سیستان و بلوچستان است. این شهر چون در طول سال به علت مجاورت با اقیانوس هند و در مسیر بادهای موسمی بودن، دارای آب وهوایی معتدل و بهاری در طول سال است برای همین هم آن را چابهار یا چهار بهار می نامند. چابهار را به عنوان منطقه آزاد تجاری و بازرگانی هم می شناسند و وجه تمایزی که با شهرهای بندری دیگر ایران دارد این است که تنها بندر اقیانوسی ایران است که در کرانه های دریای مکران و اقیانوس هند واقع شده است از این رو دارای اسکله هایی است که کشتی های اقیانوس پیما در آنجا پهلو می گیرند.

شاید تصور شود که چابهار به دلیل اینکه یک منطقه آزاد تجاری است، جاذبه گردشگری خاصی نداشته باشد، اما باید گفت این بندر کوچک هم دارای جاذبه های طبیعی و تاریخی در خور توجهی است که آن را به یک منطقه گردشگری هم تبدیل کرده است.

قیمت تور مسافرتی چابهار

چابهار همانطور که صحبت آن شد، دارای جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیاری است که می تواند به عنوان یک منطقه گردشگری خاص تلقی شود. شاید بتوان گفت اولین موردی که افراد را به چابهار می کشاند دیدن سواحل اقیانوس زیبا با چشم اندازی فوق العاده می باشد. این سواحل بسیار زیبا و خیره کننده هستند و می توانید صخره های بزرگ و زیبایی را در کنار ساحل نظاره گر باشید. گذشته از آن در شب های پاییز و زمستان با پدیده شب تاب دریایی می توانید شبی فوق العاده زیبا را تجربه کنید. در بین دشت کهیر و تنگ شما می توانید سه تپه آتشفشانی را ببینید که یکی از آنها فعال است و گل سرد طوسی رنگی از خود تراوش می کند.

تالاب لیپار یکی دیگر از جاذبه های طبیعی چابهار می باشد که شامل انواع بوته ها و درخچه ها گز و کلیر و چش منطقه ای است. علاوه بر این پوشش گیاهی پرندگانی مانند فلامینگو، انواع حواصیل، طاووسک، باقرقره، عقاب شتی و ... هم در این منطقه زیست می کنند. همچنین در شهر چابهار شما می توانید از قلعه های تیس، پیروز گت، بلوچ گت، قلعه انوشیروان سنگان، قلعه باتل و ... دیدن نمایید. و بسیاری جاذبه های دیگر که فقط با سفر به این منطقه می توانید از آنها دیدن نمایید.

برای بهره مندی هر چه بیشتر از سفر به چابهار پیشنهاد می شود که با تور مسافرتی همراه با راهنما سفر خود را آغاز نمایید. قیمت تور مسافرتی چابهار را می توانید به راحتی از شرکت های مسافرتی دریافت نمایید و هر قیمت تور مسافرتی چابهار که برای شما مناسب تر بود را انتخاب نمایید زیرا گستره این قیمت ها زیاد بوده و بر حسب نوع امکاناتی که ارائه می شود این قیمت تور مسافرتی متفاوت می باشد.

تور چابهار

نحوه اطلاع از قیمت تور مسافرتی شیراز و چابهار

برای آگاهی از نحوه اطلاع از قیمت تور مسافرتی چابهار و شیراز، شما به راحتی می توانید حضوری به آژانس ها و شرکت های مسافرتی مراجعه کرده و از لیست تورهایی که در اختیار شما قرار داده می شود، تور مناسب با شرایط خود را انتخاب نمایید و اقدام به ثبت مشخصات خود کنید. از طرفی شما به راحتی می توانید با جستجویی ساده در بستر اینترنت و با مراجعه به وب سایت های رسمی آژانس های مسافرتی داخلی با وارد کردن مشخصات تور مورد نظر خود، لیست جامعی از تمامی تورها و امکانات و خدماتی که ارائه می دهند را دریافت نمایید و بعد از مشخص کردن تور مورد نظر نسبت به آماده سازی مدارک درخواستی اقدام نمایید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.