هزینه سفری به یاد ماندنی به اوکراین با تور همیشه سفر

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی همیشه سفر در دی ماه سال 1394 به مدیریت آقای نوید کسمائی در زمینه فروش بلیط چارتری داخلی و خارجی ، اخذ ویزا ، رزرو هتل در سراسر جهان و فروش تور داخلی و خارجی فعالیت خود را آغاز نمود .

هزینه سفری به یاد ماندنی به اوکراین با تور همیشه سفر

۱۶۲ بازديد

تور اوکراین یکی از جذاب ترین تورهای گردشگری برای تاریخ دوستان می باشد، زیرا کشور اوکراین کشوری تاریخی در قلب قاره اروپا است که هنگام قدم زدن در شهرهای آن فکر خواهید کرد در قرن ها پیش زندگی می کنید. معماری بی نظیر ساختمان های این کشور در کنار موسیقی خیابانی فضایی بسیار دلچسب به وجود آورده به طوری که در هنگام سفر به این کشور حس خواهید کرد در یک موزه شهری قدم می زنید. از جمله مهمترین ویژگی های این کشور تلفیق بی نظیر سنت و مدرنیته می باشد.

رزرو تور اوکراین

اگر جزو آن دسته از گردشگرانی هستید که تمایل دارید به یکی از با قدمت ترین و تاریخی ترین کشورهای اروپایی که دارای تاریخ پر فراز و نشیبی است، سفر کنید به طور حتم انتخاب تور اوکراین برای شما بی نظیر خواهد بود. این کشور یک کشور بزرگ در اروپای شرقی است که کلیساهای ارتودکس و خط ساحلی دریای سیاه جزو شناخته شده ترین جاذبه های آن به شمار می رود. کشورهای روسیه، بلاروس، لهستان، مجارستان و اسلواکی در همسایگی اوکراین قرار دارد. این کشور زیبا که جزو تاریخی ترین مقاصد گردشگری در اروپا به شمار می رود جذابیت های زیادی برای تمامی سلایق دارد. با این حال مشاهده می شود سالانه مقصد گردشگران متعددی از سراسر جهان قرار می گیرد. پایتخت این کشور شهر کیف نام دارد که مهمترین شهر این کشور است و دارای دیدنی های زیادی می باشد. جالب است بدانید که در حال حاضر این کشور در رتبه هشتم گردشگری قرار دارد.

کشور اوکراین

ویزا اوکراین

یکی از مهمترین مراحل برای اخذ ویزا اوکراین اخذ وقت سفارت اوکراین می باشد و البته باید مشخص کنید که قصد اخذ چه نوع ویزایی را دارید و هدف شما از سفر نوع ویزا را مشخص خواهد کرد و در صورتی که جهت شرکت در تور اسکی اوکراین تمایل به اخذ ویزا دارید باید ویزا توریستی اوکراین را دریافت نمایید و تمامی اعمال مربوط به اخذ این ویزا باید به صورت کامل رعایت شوند. ویزا توریستی همانطور که از نام آن پیداست به منظور یک ویزا موقت برای گشت و گذار در اوکراین صادر می شود و با این ویزا فرد اجازه هیچگونه کار کردن در این کشور را نخواهد داشت و در روز و موعد مقرر باید حتما در کشور حضور داشته باشید. فرد برای اخذ این ویزا حتما باید مدارک کامل خود را ارائه نماید و از جمله مهمترین مدارک می توان به ارائه مدارک احراز هویت و پاسپورت اشاره کرد. فرد باید مشخص کند که منظور از سفر گشت و گذار می باشد و به همین منظور حتما باید یک سند مانند رزرو بلیط یا هتل را ارائه نماید. ارائه 2 قطعه عکس نیز ضروری می باشد و برای اخذ وقت سفارت اوکراین باید تمامی مدارک ارائه شوند.

تور اسکی اوکراین

وقت سفارت اوکراین

اکران یکی از کشور های اروپایی می باشد که بسیاری به دلایل مختلف تمایل به سفر کردن به این کشور را دارند و یکی از دلایل عمده گردشگران را می توان استفاده کردن از تفریح اسکی در اوکراین دانست. پیست اسکی در اوکراین می تواند هیجان انگیزترین لحظات را برایتان به ارمغان آورد و به همین دلیل تور های متعددی در این مواقع به مقصد اوکراین برگزار می شود و می توانید در این تور ها شرکت نمایید. اما توجه داشته باشید که هر کاری نیازمند اقداماتی است که حتما باید انجام شوند و از جمله مهمترین اقدامات مورد نیاز برای سفر به اوکراین و یا شرکت در تور این کشور می توان به اخذ وقت سفارت اوکراین اشاره کرد. در صورتی که وقت سفارت اوکراین را دریافت نکرده باشید اجازه خروج از کشور به شما داده نخواهد شد و به همین دلیل باید گفت ضروری است که اقدام به اخذ وقت سفارت نمایید. وقت سفارت به منزله اخذ یک نوبت برای انگشت نگاری و همچنین مصاحبه می باشد و پس از حاضر شدن در این روز است که اجازه سفر به شما داده خواهد شد. توجه داشته باشید که حتما در این روز باید در سفارت حضور داشته باشید.

راه های اخذ وقت سفارت اوکراین

برای اخذ وقت سفارت اوکراین راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت که در حالت کلی این راه ها را می توان به دو نوع حضوری و غیرحضوری دسته بندی نمود و منظور از روش حضوری مراجعه به سفارت اوکراین در تهران می باشد و با مراجعه به سفارتخانه باید به بخش کنسولگری مربوط به ویزا درخواستی خود مراجعه نمایید چرا که در این سفارت بخشهای متناسب با نوع ویزا از یکدیگر تفکیک شده اند و به همین دلیل می توانید به روش ساده تری اقدام به ارائه کلیه مدارک خود نموده و وقت سفارت اوکراین را دریافت نمایید. یکی دیگر از روش های اخذ وقت سفارت را می توان به مراکزی غیرحضوری نسبت داد که به همین منظور مراکز متعددی فعالیت می کنند و از میان آنها باید مرکز معتبری را انتخاب نمایید. این مراکز به دلیل آشنایی کاملی که با راه های اخذ وقت سفارت دارند می توانند بهترین عملکرد را داشته و اتلاف وقت را به صفر برسانند و به همین دلیل می توانید در مدت زمان کوتاه تری وقت سفارت این کشور را دریافت نمایید.

ویزای اوکراین

تاریخ اعتبار روادید اوکراین

ویزای اوکراین را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته و به منظور های خاصی صادر می شوند و البته هر یک از آنها از نظر تعداد روز های اقامت در اوکراین متفاوت خواهند بود. توجه داشته باشید که روزهای اقامت در اوکراین توسط خود شما قابل کنترل خواهد بود اما یک سقف برای روادید در نظر گرفته شده است که در ادامه به هر یک از آنها اشاره کرده ایم: روادید ترانزیتی: این روادید اجازه اقامت حداکثر یک سال را به فرد خواهد داد و البته در مدارک دریافتی از سفارت این زمان می تواند کمتر از 1 سال باشد. روادید کوتاه مدت: اجازه اقامت به مدت 45 روز را فرد خواهد داشت. روادید بلند مدت: این ویزا اجازه اقامت حداکثر تا 5 سال را به فرد خواهد داد و البته در مدارک ذکر شده این مدت زمان می تواند کمتر باشد. ویزای مولتی نیز زمانی به فرد تعلق می گیرد که فرد طی 2 سال اخیر به اوکراین سفر داشته و هیچ گونه خطایی از وی سر نزده باشد و این ویزا دارای 1 سال اعتبار می باشد و البته فرد برای سفر خود باید دلیلی موجه داشته باشد.

انواع ویزای اوکراین

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.